Sorry, je moet echt 18+ zijn om hier naar binnen te mogen.
Deel jouw Troon moment en volg ons op Instagram @de.troon!
Een pure Chardonnay gemaakt met zo min mogelijk interventie en zoveel mogelijk respect voor de natuur. Onze druiven worden met de hand geoogst in Neerheylissem (België) en vervolgens op natuurlijke wijze vergist met de gisten die van nature aanwezig zijn op de druif. Deze wijn wordt gemaakt zonder onnodige toevoegingen. Alleen bij het bottelen wordt een minimale hoeveelheid sulfiet toegevoegd om de kwaliteit van de wijn te waarborgen.
Wij zijn Meike, Fay en Emma. Drie meiden met liefde voor wijn, gezelligheid en leuke momenten samen. Tijdens het drinken van wijn kwamen we erachter hoeveel toevoegingen en chemische stoffen er eigenlijk in traditionele wijnen zitten. Hoe meer we ermee bezig waren hoe meer we dachten: dit moet anders kunnen. En zo ontstond De Troon.
Wij geloven in wijn die puur mag blijven. Geen onnodige toevoegingen, geen massaproductie en geen ingewikkelde trucjes om de smaak te beïnvloeden. Gewoon eerlijke wijn, gemaakt met zo min mogelijk interventie en zoveel mogelijk respect voor de druif en de natuur. Maar voor ons gaat natuurlijke wijn verder dan alleen dat het “beter is”. Het gaat ook om beleving. Lange avonden aan tafel, goede gesprekken, spontane borrels en vooral samen genieten.
Join the club. Deel jouw Troon-moment met ons. Tag @de.troon op Instagram en laat zien met wie jij geniet van een goed glas wijn.
"Vaste prik op de vrijdagmiddagborrel. Love it."
@julia.vdk
"Eindelijk een natuurwijn die écht lekker is en er ook nog eens goed uitziet."
@sarah_en_suus
"Zonsondergang, pizza en De Troon. Wat wil je nog meer?"
@max_en_roos
"Favoriete ontdekking van dit jaar. We slaan groots in."
@fleur.amsterdamHeb je een vraag over de wijn, wil je een grote bestelling plaatsen voor een feestje of ben je benieuwd naar een samenwerking? Stuur ons gerust een berichtje.